.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور گسترده وباشکوه مردم گيلان درجشن پيروزي انقلاب

مردم گيلان با شرکت و حضوري گسترده و باشکوه در راهيپمايي يوم الله 22 بهمن ، بار ديگر حماسه ي ديگر در دفاع از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي خلق کردند.

در مراسم جشن پيروزي انقلاب اسلامي ، پرچمهاي ايران اسلامي به دست پير و جوان ديار ميرزا کوچک برافراشته و بي هراس از سوز و سرماي زمستان يک به يک، کنار هم موجي توفنده از وحدت و صلابت و استواري در دفاع از آرمان هاي انقلاب را بوجود آوردند.

احاد مردم با حمل پرچمهاي ايران، تصاوير حضرت امام (ره) رهبر کبير انقلاب اسلامي و حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در جشن پيروزي حضور يافتند، و با حضوري پرشکوه حماسه اي ديگري را آفريدند.

در مراسم باشکوه راهپيمايي 22 بهمن در رشت و ساير شهرهاي استان گيلان ، مرد و زن، پير و جوان، کارگر، کارمند، کشاورز و بازاري همه با حضور گرم خود در هوايي باراني و سرد، بار ديگرعشق به ولايت و رهبري را به جهانيان ثابت کردند.

راهپيمايان شرکت کننده در مراسم يوم الله 22 بهمن در رشت با سر دادن شعارهايي با عنوان "مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل، مرگ بر انگليس، حزب فقط حزب الله امام ما روح الله، خامنه اي خميني ديگر است ولايتش ولايت حيدر است، ما ذوالفقار حيدريم فدائيان رهبريم، اي رهبر آزاده آماده ايم آماده، مرگ بر ضد ولايت فقيه، حمايت از خامنه اي حمايت از امام است، مخالف رهبري مخالف امام است و ..." تنفر و انزاجار خود را از دشمنان انقلاب اعلام داشتند.

راهپيمايان همچنين با در دست داشتن پلاکاردهايي با مضامين نوشتاري " انقلاب ما انفجار نور بود، استقلال آزادي جمهوري اسلامي،22 بهمن بايد سرمشق ما در طول زندگي براي نسلهاي آينده باشد، 22 بهمن نمايش قدرت ماست " مسيرهاي راهپيمايي تا ميدان شهرداري رشت "شهداي ذهاب" را پيمودند.

راهيپمايان پس از تجمع در ميدان شهداي ذهاب رشت يکصدا فرياد الله اکبر، مرگ بر انگليس، مرگ بر ضد ولايت فقيه، اي رهبر آزاد آماده ايم آماده" سر دادند.

در پايان اين راهپيمايي قطعنامه سراسري مردم ايران اسلامي در يوم الله 22 بهمن قرائت شد.

در بخشي از اين قطعنامه آمده است: ملت ايران بار ديگر بر پيمان ناگسستني خود با امام به عرش سفر کرده خود، بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني (رض) آرمانهاي شهيدان و بيعت دشمن شکن خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي تاکيد نموده و به تاسي از امام بزرگوار حفظ نظام را بزرگترين واجب و حمايت از ولايت فقيه را که نماد اسلاميت و جمهوريت و ضامن سلامت هميشگي نظام اسلامي است، فصل الخطاب نهايي و محور وحدت ملت در همه زمينه ها مي داند.

در بخش ديگري از اين بيانيه افزوده شده: ما از برخي از خواص که از حيثيت انقلاب و نظام کسب وجاهت کرده اند، مي خواهيم به تبعيت از مقام معظم رهبري به جاي اتخاذ مواضع غيرشفاف و دو پهلو به صفوف فشرده ملت پيوسته با صراحت صف شکنان و اغتشاشگران را محکوم کرده، دين خود را به اسلام و انقلاب ادا کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.